Тод мэдээ
Хүний эрхийн асуудлыг эрдэм шинжилгээний эргэлтэнд оруулна
Монгол Улсын Хүний эрхийн Үндэсний Комисс Дотоод хэргийн Их Сургуультай хамтран багш, оюутан сонсогчид болон хууль сахиулах байгууллагын алба хаагчдын хүний эрхийн боловсролыг нэмэгдүүлэх чиглэлээр өнгөрсөн хугацаанд олон ажлыг хамтран зохион байгуулсан байдаг. Тус сургуулийн удирдлагатай хамтын ажиллагааны санал солилцох уулзалтыг хийсний дараа 2020 оны 08 дугаар сарын 31-нд Хүний эрхийн Үндэсний Комиссын даргын үүргийг түр орлон гүйцэтгэгч, гишүүн П.Оюунчимэг ДХИС-ийн захирал, доктор, цагдаагийн хурандаа П.Батбаатарт 2020-2021 онд хамтран ажиллах чиглэлийн саналыг хүргүүллээ. Уг бичигт:
- Тус сургуулийн дэргэд “Хүний эрхийн ном сан”-г хамтран байгуулж, сурталчлах;
- Хүний эрхийн Үндэсний Комиссоос хийсэн хүний эрхийн чиглэлээрх судалгааны ажлуудыг эрдэм шинжилгээ, судалгааны ажлын эргэлтэд оруулж, магистр, докторын судалгааны ажлын сэдэвт багтаах;
- Ахлах курсын оюутнуудын сургалтын хөтөлбөрт хүний эрхийн хичээлийн оролцоог нэмэгдүүлж, шинэ шатанд гаргах;
- Хууль сахиулах үйл ажиллагаан дахь хүний эрхийн асуудлаар онол, практик, эрдэм шинжилгээний бага хурлыг хамтран зохион байгуулах;
- Сонсогч оюутнуудыг оролцуулсан мэтгэлцээн, уралдаан тэмцээнийг хамтран зохион байгуулах болсныг илэрхийлэв.
Тод мэдээ
Хайрхан суманд хөвүүр гүүр байрлуулахаар ажиллаж байна
Архангай аймгийн Хайрхан сумын төвд байрлах Хүнүй голын модон гүүр шар усны үерийн улмаас нурж, орон нутгийн иргэд, мал сүрэг, техник хэрэгсэл нэвтрэх боломжгүй болжээ.
Зэвсэгт хүчний 234 дүгээр ангийн захирагч хурандаа Г.Эрдэнэбаяраар ахлуулсан усчин дайчид ЗХЖШ-ын даргын тушаалаар Архангай аймгийн Хайрхан суманд ажиллаж байна.
Томилгоот бүлэг өнөө өглөөнөөс Хүнүй голын хүн ихээр зорчиж, нэвтэрдэг хэсэгт хөвүүр гүүрийг байрлуулахаар ажиллаж эхэллээ.
Хөвүүр гүүрийг төхөөрөмжилж байрлуулснаар хүн, техник саадгүй нэвтрэх боломж бүрдэнэ гэж Зэвсэгт хүчний Жанжин штабаас мэдээллээ.
Тод мэдээ
ШӨХТГ: 44 иргэний гомдлыг эцэслэн шийдвэрлэж 4.217.000 төгрөгийн хохирол барагдууллаа
Шударга өрсөлдөөн, хэрэглэгчийн төлөө газрын “Хэрэглэгчийн мэдээллийн 115 төв”-д өнгөрөгч 4 дүгээр сард нийт 497 иргэн хандсан байна. Үүнээс 438 иргэнд зөвлөгөө мэдээлэл өгч, 8 иргэний гомдол, мэдээлэл судлагдаж хариу өгөхөөр хүлээгдэж, 7 иргэний гомдлыг хариуцах салбар шилжүүлж, 44 иргэний гомдлыг эцэслэн шийдвэрлэж 4.217.000 төгрөгийн хохирол барагдууллаа.
Ирүүлсэн гомдлыг салбараар нь авч үзвэл худалдаа үйлчилгээ 171, харилцаа холбоо 60, хөдөлмөр нийгмийн халамж үйлчилгээ 13, цахилгаан 9 , банк, санхүү, даатгал 35, барилга 17, боловсрол 2, НЗАА-ны үйл ажиллагаатай холбоотой 4, контор 60, НӨАТ 7, өрсөлдөөн 7 , СӨХ 7, тасалбартай холбоотой 1, түрээсийн асуудлаар 2, шатахуун 4, эрүүл мэндийн үйлчилгээтэй холбоотой 12, бусад асуудлаар 86 иргэн хандсан байна гэж ШӨХТГ-аас мэдээллээ.
Сэтгэгдэл