Тод мэдээ
Б.Сүхбаатар: Гаалийн газрын албан хаагчдын ажлын хуваарь, томилгоог цахимжуулж эхэллээ
ГЕГ-ын даргын тушаалаар гаалийн албан хаагчдын ажиллах хуваарь, томилгоог нээлттэй, ил тод, шудрага болгох ажлын хүрээнд Замын-Үүд болон Улаанбаатар хот дахь Гаалийн газрын албан хаагчдын ажлын хуваарь, томилгоог энэ оны 4-р сарын 01-ээс эхлэн цахимжуулж эхэллээ.
Өмнө нь хуваарь, томилгоог 15 хоног болон нэг сар тутамд тухайн байгууллагын газар, нэгжийн удирдлагын шийдвэрээр гараар хийдэг байсан. Энэ нь гаалийн албан хаагчдын тэгш, нээлттэй ажиллах нөхцөлөөр хангахгүй байх, дарга удирдлагын ашиг сонирхлыг дагуулдаг гэх асуудал нэлээдгүй гардаг байсан юм.
Цахимжсанаар 15 хоног, сар тутам хийдэг улсын ахлах байцаагч, гаалийн улсын байцаагч , бичиг баримт бүрдүүлэлтийн байцаагч, зөрчлийн албаны байцаагч гээд бүх чиг үүргийн алба хаагчдын хуваарь хэн нэгэн дарга, удирдлагаас хамаарахгүй нээлттэй, ил тод болж байна.
Цахимжуулснаар албан хаагчдын хяналтын бүс, терминалд ажилласан давтамж, ажлын цаг ашиглалт болон тодорхой үзүүлэлтүүдээс хамааран програм автоматаар хуваарилдаг болж байгаа юм.
Цахимжуулах ажлыг ГЕГ-ын Зөрчилтэй тэмцэх аюулгүй байдлын газар, Хяналт, бүрдүүлэлтийн газар, Мэдээллийн технологийн газар хамтран хэрэгжүүлж байгаа бөгөөд цаашид гаалийн байгууллагын бүх харьяа газар, хороодын ажил үүргийн хуваарь, томилгоог цахимжуулна.
Эх сурвалж: ГЕГ
Тод мэдээ
Хайрхан суманд хөвүүр гүүр байрлуулахаар ажиллаж байна
Архангай аймгийн Хайрхан сумын төвд байрлах Хүнүй голын модон гүүр шар усны үерийн улмаас нурж, орон нутгийн иргэд, мал сүрэг, техник хэрэгсэл нэвтрэх боломжгүй болжээ.
Зэвсэгт хүчний 234 дүгээр ангийн захирагч хурандаа Г.Эрдэнэбаяраар ахлуулсан усчин дайчид ЗХЖШ-ын даргын тушаалаар Архангай аймгийн Хайрхан суманд ажиллаж байна.
Томилгоот бүлэг өнөө өглөөнөөс Хүнүй голын хүн ихээр зорчиж, нэвтэрдэг хэсэгт хөвүүр гүүрийг байрлуулахаар ажиллаж эхэллээ.
Хөвүүр гүүрийг төхөөрөмжилж байрлуулснаар хүн, техник саадгүй нэвтрэх боломж бүрдэнэ гэж Зэвсэгт хүчний Жанжин штабаас мэдээллээ.
Тод мэдээ
ШӨХТГ: 44 иргэний гомдлыг эцэслэн шийдвэрлэж 4.217.000 төгрөгийн хохирол барагдууллаа
Шударга өрсөлдөөн, хэрэглэгчийн төлөө газрын “Хэрэглэгчийн мэдээллийн 115 төв”-д өнгөрөгч 4 дүгээр сард нийт 497 иргэн хандсан байна. Үүнээс 438 иргэнд зөвлөгөө мэдээлэл өгч, 8 иргэний гомдол, мэдээлэл судлагдаж хариу өгөхөөр хүлээгдэж, 7 иргэний гомдлыг хариуцах салбар шилжүүлж, 44 иргэний гомдлыг эцэслэн шийдвэрлэж 4.217.000 төгрөгийн хохирол барагдууллаа.
Ирүүлсэн гомдлыг салбараар нь авч үзвэл худалдаа үйлчилгээ 171, харилцаа холбоо 60, хөдөлмөр нийгмийн халамж үйлчилгээ 13, цахилгаан 9 , банк, санхүү, даатгал 35, барилга 17, боловсрол 2, НЗАА-ны үйл ажиллагаатай холбоотой 4, контор 60, НӨАТ 7, өрсөлдөөн 7 , СӨХ 7, тасалбартай холбоотой 1, түрээсийн асуудлаар 2, шатахуун 4, эрүүл мэндийн үйлчилгээтэй холбоотой 12, бусад асуудлаар 86 иргэн хандсан байна гэж ШӨХТГ-аас мэдээллээ.
Сэтгэгдэл